Reklamation

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 2 år på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået indenfor 2 år fra købsdatoen.
Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af egen skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere, når du har konstateret fejlen eller manglen. 
I henhold til reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene refunderet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Inden du sender varen retur er det vigtigt, at du først kontakter vores kundeservice, der vil tage stilling til, om varen skal sendes retur. 
Såfremt vi skal betale rimelige fragtomkosninger, vil du modtage en returlabel.

For reklamation af en vare bedes du sende til nedenstående adresse:

Emmalys.dk
Centervej 31
4270 Høng

Udskriv venligst denne reklamationsseddel og vedlæg returpakken.
Husk varen altid skal sendes i forsvarlig emballage.