Ofte stillede spørgsmål

1. Hvad koster levering? 
Vi leverer pakker med GLS.Ved køb over 499,- er fragten gratis til nærmeste pakkeshop. Ved køb over 1500,- er fragten gratis til privat adresse. Ved køb under 499,- koster fragten 39,- til næsmeste pakkeshop. Ved køb under 1500,- koster fragten 99,- til privat adresse. Pakker kan afhentes på adressen, Karinavej 2, 4270 Høng indenfor vores åbningstid, man-tors, 09-16 fredag, 09-15:30


2. Koster det noget at være medlem i Klub emmaly's
?
Nej, det er ganske gratis - ingen skjulte gebyrer eller medlemspris. 

3. Kan jeg vælge gaveindpakning? 
Ja, du kan tilkøbe gaveindpakning her. Det koster 18,- pr pakke. Forvent ikke en stor ordre med mange varer pakkes ind i samme indpakning. 

4. Kan jeg bytte en varer, givet som gave købt ved Emmalys.dk? 
Vi bytter varer i 30 dage efter kunden har modtaget pakken. Vi kan fremdatere bytteservice med en måned fra købs dato. Datoen skal noteres i kommentarfelt. 

5. Har jeg fortrydeseret?
Ja, du har 14 dage til at fortryde dit køb fra du modtager pakken. Du kan give besked om fortrydelse af pakke inden 14 dage er gået, og derfra har du yderligere 14 dage til at sende pakken retur. Pengene sættes tilbage på det anvendte kort. Du afholder selv udgiften til at sende pakken retur. I pakken skal der vedlægges udfyldt returseddel. 

6. Har jeg reklamationsret? 
Dine almindelige rettigheder i købeloven vedrørende mangelfulde varer, forsinkede varer eller varer, som ikke svarer til beskrivelsen, er selvfølgelig gældende ved køb på hos Emmalys.dk. Du har 2 års reklamationsret fra den dag, du har modtaget din vare og du skal reklamere indenfor rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Du kan kontakte os på mail, Kundeservice@emmalys.dk med ordrenummer og beskrivelse af fejlen. 

7. Hvornår trækkes pengene på min konto? 
Pengene trækkers først på din konto, når ordren afsluttes og varen overleveres til forsendelse. Der kan aldrig hæves større beløb end det du har godkendt. 

8. Hvad gør jeg, hvis min pakke er beskadige?
Er pakken beskadiget ved levering, skal du enten nægte modtagelse eller modtage med forbehold. Hvis pakken eller varene skulle være beskadige, skal vi bede om billedere af kasse og indhold, samt et ordrenummer til: Kundeservice@emmalys.dk

9. Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Du kan kontakte os på tlf nr: 27 85 01 60, telefoen er åbent fra 09.00 - 14.00 alle ugens hverdage. Du kan også sende os en mail på: Kundeservice@emmalys.dk, mails bliver besvaret på 1-3 hverdage. Helligdage og weekender har vi lukket. 

10. Kan jeg tilføje flere vare i en afgivet ordre? 
Det er ikke muligt at tilføje varer på en allerede afgivet ordre, da vi kun kan hæve det beløb der er godkendt i første omgang. Hvis der skal tilføjes i en afgivet ordre, skal du kontakte os og få annulleret din ordre, så du kan lægge en ny med de varer du ønsker. 

11. Kan jeg ændre i en afgivet ordre? 
Det er ikke muligt at ændre i en afgivet ordre, hvis du ønsker at ændre i den skal du kontakte os og få din ordre annulleret så dukan lægge en ny. Det er altid vigtigt at få en korrekt faktura på sit køb i forhold til reklamationsretten. 

12. Kan jeg få lagt to ordre sammen? 
Vi kan desværre ikke lægge to ordrer sammen, kontakt os for at annullere din ordre, så du kan lægge en ny ordre med de varer du ønsker. 

13. Har I brudgaranti fra Royal Copenhagen?
Ja, vi har indgået en aftale med Royal Copenhagen ang. brudgarantier fra d. 30/5-2019. Der sendes orginale beviser med i pakken. Husk at garantien kun er gælende, hvis du kan fremvise brudgarantien med faktura. Har du handlet Royal Copenhagen hos os før 30/5-2019 er du omfattet vores egen brudgaranti, som er gældende i to år. Skårene skal sendes retur til: Emmalys.dk - Karinavej 2 - 4270 Høng. Vedlæg altid ordrenummer. Har du yderligere spørgsmål kan du sendes os en mail via denne kontakt formular. 

14. Jeg har købt en vare, som nu er blevet billigere - Betaler I differencen tilbage?
Vi er en webshop med dynamiske priser. Det betyder, at vi hele tiden går ind og prissætter efter vores konkurrenter, så vi næsten altid er skarpest på priserne, men det gør også at der hele tiden sker noget i forhold til vores priser og det gør desværre at det ikke er muligt for os at kompensere kunder, der allerede har købt en vare. Man er altid velkommen til at sende varen retur og købe den til den aktuelle pris.

15. Min computer står og snurrer ved check out - har I problemer med sitet?
Vi har desværre lidt udfordringer, hvis man sidder i browseren Internet Explore. Vi anbefaler at man benytter en anden browser, som enten Chrome, Edge eller Firefox.