Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de ofte stillede spørgsmål, som vi møder fra vores kunder. Vi håber, at du kan finde hjælp, ellers er du velkommen til at kontakte os.

Før bestilling
Jeg kan ikke bestille

Problemer i check-out skyldes ofte, at der er fejl i indtastningen af personlige oplysninger. Hvis du ikke kan vælge pakkeshop, skyldes det ofte at postnummeret er indtastet forkert. Tjek også at du har accepteret vores handelsbetingelser.
Hvis den alligevel fejlmelder, hjælper det ofte at rydde din browser historik.

Kan jeg nå at få min ordre til weekenden?

Hvis du skal bruge din ordre i weekenden, skal vi afsende den herfra senest torsdag; GLS afhenter pakker her mellem kl. 14-16. Hold derfor øje med, om du får en mail senest torsdag eftermiddag med information om, at din pakke er klar til afsendelse.

Hvordan ved jeg, om varen er på lager?

Du modtager altid lagerstatus og forventet levering sammen med ordrebekræftelsen, som du modtager fra os, når vi behandler din ordre.
Du er dog velkommen til at kontakte os, for at høre om en vare er på lager, inden du bestiller.

Efter bestilling
Brudgaranti ombytning.

Din faktura samt brudgarantibevis skal medbringes hos en forhandler som er med i brudgaranti ordningen. Varen kan sendes ind til Emmalys.dk til ombytning. Du kan læse mere om vores brudgaranti her.

Kan jeg rette i en afgivet ordre?

Det er desværre ikke muligt at rette i en allerede afgivet ordre. I stedet skal du ligge en ny ordre og give os besked pr. mail om, at den gamle ordre skal annulleres.

Hvordan returnerer jeg?

Du har 14 dages returret og 30 dages bytteret hos emmalys.dk.
Hvis din pakke er afsendt men ikke afhentet, kan du gå i pakkeshoppen og nægte modtagelse og give os besked herom.
Har du allerede modtaget pakken, kan du bestille en returfragt her; husk at printe og vedlægge en returseddel i kassen, så vi kan behandle din returordre.

Læs mere om returnering her.

Jeg har ikke modtaget tracking på min pakke?

Hos emmalys.dk har vi ikke en serviceaftale med GLS om udsendelse af tracking. Din pakke er dog stadig forsikret undervejs og du modtager besked fra GLS, når den er klar til afhentning. GLS leverer typisk fra hverdag til hverdag.

Fandt du ikke det du ledte efter?

Kontakt os herunder - vi besvarer mails inden for 1-3 hverdage.